Deventer Ziekenhuis Dialyseafdeling

Dialyse Deventer fiets mee met de Nierstichting
van totaal € 600 (98%)

Voor ons centrum is dit een mooie gelegenheid om nog meer patiënten op een ludieke wijze te stimuleren om te bewegen tijdens de dialysebehandeling. Ook zien we dit als startpunt om het bewegen weer meer op de kaart te zetten op de afdeling, om zowel patiënten als medewerkers van de afdeling enthousiast te maken voor het fietsen en het Fietslabyrint!

€ 10 27-09-2023 | 09:15
€ 10 26-09-2023 | 13:52 Succes Karin!
€ 15 25-09-2023 | 18:13
€ 10 22-09-2023 | 07:58
€ 10 21-09-2023 | 18:01

En we gaan ervoor, iedereen fiets mee!

19-09-2023 | 15:35 Gisteren zijn we van start gegaan! Onze verpleegkundigen zijn razend enthousiast en motiveren onze patienten bijzonder goed. Zelfs bij de start heeft zich weer een patient aangemeld, deze patient fietste gisteren route 10 en 11 al. Het enthousiasme van onze verpleegkundigen gaat zover dat er zelfs een gewone fiets op de afdeling is gehaald zodat ook zij mee kunnen fietsen. Wil je dit leuke filmpje zien? Dan verwijs ik jullie toch naar onze Instagram pagina! De donaties lopen ook heel goed, daarom heb ik het streefbedrag nog maar verhoogd :)