Jouw bedrijf in actie

Mede dankzij de inzet van bedrijven kunnen we wetenschappelijk onderzoek doen naar de genezing van nierziekten. Kom samen met je collega's in actie voor nierpatiënten en draag bij aan onze ultieme droom: nierziekten genezen. Voor wie komt jouw bedrijf in actie?

Hoe werkt het?
Bedenk met je werkgever en collega's een unieke actie om geld in te zamelen voor de Nierstichting. Denk bijvoorbeeld aan een veiling, een benefietdiner of een sportieve activiteit. Vervolgens kun je gemakkelijk je eigen actie aanmaken op het actieplatform.Wil je liever met je bedrijf aansluiten bij een bestaand evenement? Meld je team dan via het actieplatform aan bij bijvoorbeeld het fietsevent van de Nierstichting Coast to Coast of een ander sportevenement.

Hulp nodig?
Wij denken graag mee over een actie die bij jouw bedrijf past. Heb je vragen of wil je advies? Neem contact op met actie@nierstichting.nl.