Nooitgedacht

Wij rennen tijdens de Damloop voor de Nierstichting

20 september 2020

van totaal € 2.000 (5%)

Voor onze deelname aan de Damloop kan jij ons steunen met een donatie en draag jij bij aan de genezing van nierziekten.

€ 100 20-04-2020 | 13:37 Omdat mijn vriendin Esther Duller betrokken is bij deze actie en zelfs een hardloopster is geworden 😉
€ 15 07-04-2020 | 11:22 Deze donatie is toegevoegd ivm annulering van Nacht van Bart.

via Nacht van Bart naar Dam tot Damloop

07-04-2020 | 13:13  Lieve donateurs en wellicht toekomstige donateurs, Zoals jullie misschien weten gaat de Nacht van Bart niet door ivm de Corona maatregelen. Een goede beslissing denken wij, hoe jammer ook natuurlijk. 2021 doen we het gewoon nog eens dunnetjes over. Gelukkig gaat jullie gedoneerd geld, naadloos over naar een andere run; we mogen namelijk aanhaken bij de Dam tot Damloop! Laten we er maar gewoon van uit gaan, dat deze tegen die tijd wel doorgang kan vinden. Hoe cool is dat? Team Nooitegedacht blijft dus -hetzij iedereen afzonderlijk voorlopig- hard trainen én met plezier. Want als je weet waar je voor traint, loop je net even die extra mile. In dit geval wel heel letterlijk, want daar waar we bij de NvB in km zouden rennen, rennen we hierin Engelse Miles. Dus de 5K wordt ineens (bijna) 8K. Ha, maar daar deinst Team Nooitgedacht dus niet voor terug he! Blijf je ons volgen en aanmoedigen? We zullen je enorm gaan spammen met foto's en stukjes op de sociale media, in de hoop dat je óf ook gaat rennen (join our team gerust he!) of ons wilt sponsoren; ons geld gaat naar zowel de Nierstichting als naar de Bart de Graaff Foundation. Wil je meer info? mail dan naar esther.duller@bartfoundation.nl. Stay safe and stay healthy! Lieve groet namens team Nooitgedacht, Esther