Dialyse Fryslan

Dialyseren is vallen en opstaan dat is de reden waarom wij rennen gaan
Normal b80e7e26032a919f8b8a665ca8b129f79af8f97f
van totaal € 850 (105%)

Bij ons op het dialyse centrum wordt regelmatig gezegd dat een dialysebehandeling vergelijkbaar is met het lopen van een halve marathon. Dialyseren gaat met vallen en opstaan. Om onze patiënten hierin te supporten willen wij voor de nierstichting verschillende mudruns gaan lopen en geld inzamelen voor de stichting. Wij zijn Jacobina, Eline en Lindy en zijn werkzaam voor Dialyse Fryslan, waar we ons met hart en nieren inzetten voor onze patiënten.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 15 14-06-2021 | 08:29
€ 10 12-06-2021 | 20:07