Vier je moment met betekenis

Heb je iets te vieren? Maak van jouw speciale gelegenheid een kans om het leven van mensen met een nierziekte te verbeteren. Of je nu je verjaardag, jubileum, huwelijk, de geboorte van een kind of je pensioen viert, vraag je gasten om in plaats van cadeaus een donatie te doen aan de Nierstichting. Zo maak jij met jouw feest een verschil voor mensen in nood.

Waarom Doneren?

Elke donatie helpt ons om nierziekten te bestrijden en om de zorg voor patiënten te verbeteren. Met jouw steun kunnen we ons blijven inzetten voor onderzoek, voorlichting en ondersteuning van nierpatiënten en hun families. Maak van jouw viering een moment van geven en deel de vreugde.

Hoe Werkt het?

1. Creëer je Persoonlijke Actiepagina
    Maak eenvoudig je eigen actiepagina aan, waar je kunt delen voor wie en waarom jij deze actie onderneemt. Persoonlijke verhalen resoneren en motiveren anderen om bij te dragen.
  2. Deel de Link
    Stuur de link naar je actiepagina naar vrienden, familie en kennissen. Op deze manier kunnen ze direct doneren en bijdragen aan een goed doel.
  3. Vraag om een Donatiebox
    Voor gasten die liever contant doneren, bieden we een speciale donatiebox aan. Stuur een e-mail naar actie@nierstichting.nl om er een aan te vragen.

Maak van je Viering een Onvergetelijke Ervaring

Ben jij zelf een nierpatiënt of ken je iemand die dat is? Of staat er binnenkort een bijzondere gelegenheid op de agenda? Vraag je gasten om meer te doen dan alleen deelnemen—laat ze een donatie geven als cadeau. Op deze manier geef je jouw feest een extra betekenis en help je ons samen nierziekten te bestrijden.

Doe Mee en Maak het Verschil!

Klaar om jouw gelegenheid speciaal te maken? Neem vandaag nog de eerste stap en maak je actiepagina aan. Samen kunnen we levens veranderen en een positieve impact maken op de wereld van nierpatiënten.

Voor wie geef jij meer dan een feest? Sluit je aan bij ons en vraag om een donatie als cadeau!