Chloë koekies

Indra Lansink ter Elst

Startdatum

van totaal € 2.000 (5%)

Ik ben Indra Lansink - ter Elst, moeder van een 4 jarige chronisch ziek dochtertje. Ze heeft het nefrotisch syndroom wat niet meer te genezen is, daarnaast heeft ze het syndroom van Alport, een erfelijke aandoening, wat ook niet te genezen is. Je staat als moeder machteloos om zo je kind te zien lijden, ze heeft zo veel medicatie en ze moet zo vaak naar het ziekenhuis. Helaas slaat het allemaal niet aan, en hoop ik nog steeds op een wonder. Nefrotisch syndroom is dat je veel vocht vasthoudt, je opgezwollen raakt aan ogen, buik, en benen. Dus zo is het idee ontstaan voor deze actie! Zodat ik geld kan inzamelen voor alle nierpatientjes waarbij ze verder kunnen met onderzoeken. Doneer en ik zal koekies bakken voor de mensen die gedoneerd hebben.

€ 105 11-02-2020 | 13:13 Doordat de Nierstichting is overgestapt naar een nieuw actieplatform zijn de reeds gegeven donaties als één donatie toegevoegd aan het nieuwe actieplatform.