Gebreid voor de Nierstichting

Ruurdtje de Vries

Nog te gaan

van totaal € 100 (0%)

Ruurdtje zet zich met haar club breidames al meer dan 40 jaar in voor de Nierstichting. Graag willen ze hun producten aan de liefhebbers verkopen, maar door de risico's die ze als ouderen lopen met corona, gaat dat nu erg lastig. Daarom helpen we haar als Nierstichting een handje. Om er in de winter warm bij te kunnen zitten is het mogelijk om in de maanden december en januari via de webshop www.ruurdtje.shop producten te bestellen van haar handwerkgroep.

Let op: Het is niet mogelijk om haar producten via deze pagina te bestellen. Na het afsluiten van de actie zal de volledige opbrengst worden toegevoegd aan deze actiepagina.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.