Voor wie kom jij in actie?

Kom in actie om de droom van iedere nierpatiënt waar te maken: nierziekten genezen. Zodat iemand die ernstige nierproblemen heeft, nooit hoeft te dialyseren of te wachten op een donornier. Samen komen we in actie voor één doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor wetenschappelijk onderzoek naar de genezing van nierziekten. Help jij mee?

Doe mee aan een evenement

Start je eigen actie

Lees meer Lees minder
Na twee afgelaste edities, rennen we dit jaar eindelijk weer de Dam tot Damloop op 17 en 18 september! Als Nierstichting willen we tijdens dit fantastische evenement met een grote groep impact maken en geld inzamelen voor de genezing van nierziekten. We willen natuurlijk impact maken door met een grote groep aan dit fantastische evenement deel te nemen. Tijdens het weekend zijn er 2 afstanden waar je aan deel kan nemen.   Damloop by Night - 5 Engelse mijl (8km) Het feestje waar iedere hardloper bij moet zijn. Geniet onderweg van DJ's, bandjes én spectaculaire lichtshows.De Damloop by night vindt plaats op zaterdagavond 17 september en start vanaf 19.10 uur. Bekijk hier neer informatie en de aftermovie van Damloop by Night 2019 De kosten voor deelname aan de Damloop by Night bedragen €32,50 en we vragen een minimaal streefbedrag van €150 aan donaties. Damloop - 10 Engelse mijl (16km) De hoofdafstand tijdens de Dam tot Damloop is de 10 Engelse Mijl. Je rent een parcours tussen Amsterdam en Zaandam. De 10 Engelse Mijl vindt plaats op zondag 18 september. Bekijk hier meer informatie en de aftermovie van Damloop 2019 De kosten voor deelname aan de Damloop bedragen €30 en we vragen een minimaal streefbedrag van €150 aan donaties. Ren jij ook mee met het team van de Nierstichting tijdens de Damloop? Schrijf jezelf dan in vóór 19 april in, zodat je zeker kan zijn van jouw startbewijs. Deelnemen met een (bedrijfs-)teamWil je met een (bedrijfs)team deelnemen aan de damloop? Neem dan contact op met Roderick Oudemans via roderick@nierstichting.nl. De deelnamekosten kunnen voor deze teams worden betaald op basis van een factuur.

Maak een actie aan, laat het iedereen weten en haal je doel!

Maak bus aan
€ 15