De veilingmeesters

Veiling 2023

Voor school moesten we een evenement organiseren en wij hebben gekozen voor een veiling. Het leek ons leuk om te doen en denken dat er op deze manier veel geld op gehaald kan worden voor de Nierstichting. We moeten zorgen dat we genoeg bedrijven benaderen voor leuke en handige spullen of uitjes. Dit zien wij als een leuke uitdaging en zien het al helemaal voor ons!

€ 847 15-06-2023 | 21:28 Contante afrekening veiling
€ 105 14-06-2023 | 21:40
€ 80 14-06-2023 | 21:40
€ 110 14-06-2023 | 21:39 Topveiling voor het goede doel!
€ 55 14-06-2023 | 21:39

Week 5

23-05-2023 | 20:21 Deze week gaan we verder met het regelen van sponsoren en gaan we bezig met het regelen van het publiek.  Het gaat plaatsvinden in Meppel bij studio 2. Het is op 14 juni om 19.30 en gaat ongeveer tot 22u duren. Iedereen is welkom. We hebben geregeld dat er 2500 flyers worden gemaakt en deze worden gesponsord door: Graphi-Leo! Ook hebben we onze veiling meester gevonden en dat gaat worden: De vermakelaar. Hij gaat zorgen dat de sfeer er tijdens de veiling goed in gaat zitten. Entertainment zit in zijn bloed en dat gaat hij deze avond ook zeker doen.