De Kiks

11-steden voor Nieren !
Wij hebben samen al 235 km afgelegd

Na ruim 20 jaar niet meer op een racefiets te hebben gezeten begon vorig jaar 2e pinksterdag het idee te borrelen om nog een keer de 11- stedentocht te willen fietsen alleen dan wel voor het goede doel.
Dus fietsen geregeld en alles wat erbij hoort en de training langzaam aan gestart.
Na goedkeuring van de arts, wel met het advies om rustig aan te doen, zijn we van start gegaan met trainen.
Onder begeleiding van een goede coach en met steun van verschillende mensen op gebied van materiaal en voeding.

Onze motivatie is om zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar nierziekten.
Vooral dat kleine kinderen en iedereen met nierziekte genezen kan worden.
Daarnaast ben ik zelf bekend met cystenieren en een nierfunctie van ca 18%. Dat maakt ook de uitdaging met deze 235 km.
Zelf doe ik al jaren mee aan onderzoeken voor de Nierstichting/UMCG met het testen van medicijnen.
Onlangs ben ik aan een nieuw baanbrekend onderzoek gaan deelnemen.
Dus zal de komende 4 jaar weer een pilletje extra slikken voor het goede doel :)

Met deze challenge hopen wij ook, tenminste 1 persoon, te kunnen motiveren om het maximale uit het leven te halen, door te zetten en positief te blijven onder welke omstandigheid dan ook. :)

Wij hebben zelf nog nooit een dergelijk actie gedaan en daarom wil ik u vragen om ons voor 1 x te willen sponsoren zodat wij na 235 km op 1 dag fietsen een mooie cheque mogen overhandigen aan het UMCG voor verder onderzoek naar nierziekten !

Alvast dank allemaaal mocht je ons willen steunen. Wij gaan er voor !!

Groetjes, Richard en Maik !

€ 25 30-05-2023 | 15:27 Ik heb Richard gisteren per toeval ontmoet tijdens de Elfstedentocht. Zelf fiets ik deze ook al jaren en ben zelf 5 jaar geleden getransplanteerd met een geweldige nier. Richard reed met een NSN logo op de rug dus vandaar dat mij dat opviel. Leuk gekletst met elkaar en wij delen precies dezelfde vorm van nierfalen en zijn beide ondernemers dus veel gemeen. Uiteraard steun ik ( wij als bedrijf IAS Administratie BV) zijn actie en ik wens Richard heel veel succes met zijn toekomstige transplantatie. Met de mentaliteit zit het wel goed als je de tocht van 235 kilometer kunt doorstaan !!
€ 10 29-05-2023 | 18:18 Petje af voor jullie topprestatie vandaag!
€ 15 29-05-2023 | 16:20
€ 10 29-05-2023 | 12:12
€ 50 29-05-2023 | 09:35 Een superactie van jullie , wij weten helaas wat het is en wat voor belangrijk werk de Nierstichting doet. Cor heeft sinds 2006 een nier die nog steeds naar alle tevredenheid werkt ruim 80%. Heel veel s6 mannen