Boy & Hans

Doe mee met 10voor10 van Boy & Hans
from €1,000 (123%)

In 2025 is het alweer 10 jr geleden dat wij (Boy & Hans) samen een geslaagde niertransplantie beleefden. Een wonderlijke en bijzondere ervaring die tot op de dag van vandaag ervoor zorgt dat Boy zijn leven in volle vaart kan voortzetten. Via deze actie willen wij graag stilstaan bij dit heugelijke feit en graag bijdragen aan een betere wereld voor nierpatiënten.

Hiervoor gaan we voor ieder van de afgelopen 10 jaren, 10 etappes lopen van het Pieterpad. Sponser ons, loop zelf een etappe mee of kom ons gezellig aanmoedingen!

View all
€25 01-04-2024 | 17:25
€25 30-03-2024 | 19:19 Succes en veel plezier met lopen! Ronde 1 was een succes, op naar nog meer mooie routes.
€25 30-03-2024 | 14:42
€25 29-03-2024 | 19:02
€10 29-03-2024 | 16:47
View all

#1 : Ooij - Groesbeek: we zijn gestart!

29-03-2024 | 19:59 We zijn gestart! Vandaag (29-03-2024) hebben we de eerste van tien etappes volbracht. Vanuit Ooij via Zyfflich, Wyler en Berg en Dal naar Groesbeek. Etappe 17 van het Pieterpad, volgens de kenners een van de mooiste routes😉 Een thuiswedstrijd om mee te starten, samen met Pa en Ma en (tante) Annie. Om 10 uur in de ochtend gestart en om 14.30 uur geëindigd op het terras van de Wolfsberg.  Onder perfecte wandelcondities, met hier en daar wat modderpaden, een goede start van onze actie! Groet, Boy