Boy & Hans

Doe mee met 10voor10 van Boy & Hans
van totaal € 1.000 (151%)

In 2025 is het alweer 10 jr geleden dat wij (Boy & Hans) samen een geslaagde niertransplantie beleefden. Een wonderlijke en bijzondere ervaring die tot op de dag van vandaag ervoor zorgt dat Boy zijn leven in volle vaart kan voortzetten. Via deze actie willen wij graag stilstaan bij dit heugelijke feit en graag bijdragen aan een betere wereld voor nierpatiënten.

Hiervoor gaan we voor ieder van de afgelopen 10 jaren, 10 etappes lopen van het Pieterpad. Sponser ons, loop zelf een etappe mee of kom ons gezellig aanmoedingen!

€ 100 12-07-2024 | 10:23
€ 50 30-06-2024 | 15:41
€ 50 22-06-2024 | 15:08
€ 15 21-06-2024 | 21:54
€ 50 21-06-2024 | 20:17

#4 Vierlingsbeek - Swolgen

21-06-2024 | 19:49 En dat is 4! De eerste serieuze wandeling boven de 20KM (ja was het nou 23-24-25?) tussen Vierlingsbeek en Swolgen Gelukkig hoefden we deze uitdaging niet met zijn 2-en alleen te doen, maar waren Bob en Dick zo sportief om hun belofte waar te maken van een paar maanden geleden tijdens een etentje… Onderweg van alles gehad: zon-regen-onweer-asfalt-klimmentjes-bos-weide-vriendelijke dames-goede koffie-en uiteindelijk na wat omwegen een kroeg voor een welverdiend biertje! Nu even zomerstop en na de zomer gaan we verder met nummer #5 in het diepe zuiden.