Nierdaagse van Joop, M(N)ier en Eef

Wij lopen de vierdaagse voor de Nierstichting

21 t/m 24 juli 2020

Normal 07aade4e0423c09d2e389078ab1880732befc28b
van totaal € 950 (32%)

Miranda heeft in mei 2019 haar nier gedoneerd aan haar achterbuurvrouw. Met beiden gaat het nu heel goed. Bij Johan stond de Nijmeegse 4 daagse op zijn to do list, dus was meteen enthousiast en Evelien wordt 50 in 2020 dus vond de 50 km. een mooie uitdaging. En dan ook nog eens als broer en zussen dit samen ondernemen en koppelen aan zo'n goed doel maakt het voor ons extra speciaal. Helpt u ons mee om ons doel te behalen?

€ 16,50 20-03-2020 | 21:36
€ 16,50 20-03-2020 | 21:33
€ 5,50 06-03-2020 | 22:35
€ 75 03-03-2020 | 19:02 Gezellig wandelen met z'n drieën, en dan ook nog voor een goed doel.
€ 15 02-03-2020 | 08:37