De Dekkertjes

20 september 2020

van totaal € 2.000 (15%)

!HELP!

Onze broer (Jasper 28) én moeder (Monique 54) gaan nog steeds elke week 12 uur lang naar het ziekenhuis. Daarom lopen Daan en Bram dit jaar de Dam tot Damloop.

Dit jaar bestaat Team ‘De Dekkertjes’ uit drie! Vader Marcel loopt dit jaar voor het eerst ook de 8 km! Na het succes van vorig jaar pakken wij het dit jaar groter aan.

Bij elke €500,- aan donaties doen wij een challenge. Alle challenges worden gefilmd en op het volgende youtube kanaal gezet: https://www.youtube.com/user/superdaandekker

Stuur jouw challenge op en wie weet pakken wij deze uit de bak der challanges.

Vorig jaar was Daan zo uitgeput dat hij scheel kijkend over de finish ging. Maar zowel Daan als Bram hebben de finish gehaald en daarmee €1460,- euro opgehaald! Dit geld komt ten goede van alle nierpatiënten in heel Nederland. Met dit geld zal de genezing van nierziekten weer een stuk dichterbij komen.

In september 2018 kreeg Jasper te horen dat hij nierfalen heeft. Na 3 weken in het ziekenhuis te hebben gezeten mocht hij er eindelijk uit. Op dezelfde dag werd Monique opgenomen in dezelfde kamer. Hierdoor moeten zij 4 uur per dag 3 dagen in de week dialyseren.

Wil jij donoren? En daarbij onze broer, moeder en alle nierpatiënten en Bikkels in Nederland helpen?

€ 300 07-04-2020 | 10:37 Deze donatie is toegevoegd ivm annulering van Nacht van Bart.