Start jouw actie voor de Nierstichting in 3 simpele stappen

Met dit overzichtelijke stappenplan kun je direct beginnen met jouw actie en levens veranderen. Zo help jij ons in de strijd tegen nierziekten!

Stap 1: Bedenk en Maak Jouw Actiepagina

Kies een actie die bij je past – van een sportieve uitdaging zoals een marathon tot het bakken van cupcakes of een buurtverkoop. Wat je ook kiest, het belangrijkste is dat jij er plezier in hebt en gemotiveerd bent. Maak vervolgens jouw actiepagina aan op onze website. Kies of je individueel aan de slag gaat of een team vormt, en je kunt direct starten.

Stap 2: Maak Het Persoonlijk

Voeg een persoonlijke touch toe aan je actiepagina. Upload een foto van jezelf of je team en vertel jouw verhaal: waarom steun jij de Nierstichting en waarom is jouw actie belangrijk? Een persoonlijk verhaal trekt aandacht en inspireert anderen om bij te dragen. Jouw motivatie maakt het verschil!

Stap 3: Deel en Inspireer

Deel jouw actiepagina eenvoudig via social media, WhatsApp of e-mail. Gebruik de handige deelknoppen op je pagina om je netwerk te bereiken. Nodig vrienden, familie en collega's uit om jouw actie te steunen en mee te doen. Wil je nog meer mensen bereiken? Download je persoonlijke QR-code, druk hem af en hang hem op – zo kunnen mensen makkelijk en snel doneren via jouw pagina.

Extra Tip: Houd je supporters betrokken door ze op de hoogte te houden van jouw voortgang. Deel updates, foto's of video's via je actiepagina en laat iedereen meegenieten. Vergeet niet na afloop je supporters te bedanken – waardering motiveert!

Klaar om van start te gaan? Maak vandaag nog jouw actiepagina aan en zet je in voor een toekomst zonder nierziekten. Samen maken we impact!