Gezondheid boven alles

05-10-2023 | 21:40

Een scenario wat we in ons achterhoofd hielden maar niet hoopten dat het zou gebeuren werd gistermiddag werkelijkheid.

Niek heeft op dag 2 moeten besluiten zijn Pieterpad uitdaging te stoppen. Zijn hoofd wou door maar helaas zei zijn lichaam stop. Een moeilijk, verdrietig maar dapper besluit.

Hij kan met trots terugkijken op wat hij wel heeft bereikt. Wat een ongelooflijke tocht heeft hij afgelegd, in totaal 220 km! En met een hele mooie doorkomst door zijn eigen gemeente en woonplaats. Wat een kanjer!!!

Naast de sportieve prestatie, is er ook een ontzettend mooi bedrag opgehaald voor de Nierstichting. Heel bijzonder en dankbaar dat er zoveel gedoneerd is! A.s. maandag wordt de cheque met het prachtige eindbedrag persoonlijk overhandigd aan de Nierstichting. Wij danken iedereen voor alle donaties!