I-Sec Heroes for Charity 2024

Mirella Heimgartner

( Lid van team: I-Sec for Charity )

Nog te gaan

van totaal € 250 (4%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 2.024 km | Bereikt 0%

Een gewoon leven leiden, met genoeg vrijheid en energie voor werk en ontspanning, is niet vanzelfsprekend als je nierpatiënt bent. Een nierziekte heeft grote impact op het leven van nierpatiënten en dat van hun naasten. Om verbetering van kwaliteit van leven te realiseren is het soms nodig een financiële bijdrage te geven.

€ 10 06-01-2024 | 19:01 Afgelopen jaar heb ik samen met collega's gelopen voor het KWF. Het doel was om 2023,- op te halen en ieder 2023 km te wandelen. We hebben ons doel behaald en ons werkgever speelde hier een belangrijke rol in. Zij vonden het een leuk initiatief en hebben voor het nieuwe jaar de Nierstichting uitgekozen als goede doel. Mijn oma is toen ik nog baby was overleden door een nierziekte en heb haar dus nooit leren kennen. Dit jaar loop ik dus voor mijn oma en natuurlijk alle andere nierpatiënten.