Donatie Rotaryclub- Westerwolde- Hondsrug

van totaal € 500 (100%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 1 km | Bereikt 0%

Een tijd geleden was ik uitgenodigd door de Rotaryclub - Westerwolde - Hondsrug om te komen vertellen over mijn eigen stichting met als doel te laten zien hoe het is om een nierziekte te hebben. Afgelopen jaren zouden er diverse events georganiseerd waaraan de nierstichting als doel werd gekoppeld. Door verschillende omstandigheden is dit helaas niet doorgegaan. Nu wil de rotary een mooie bijdrage leveren aan mensen met een nierziekte zoals ik. Ik wil Rotaryclub - Westerwolde - Hondsrug ontzettend bedanken voor de gastvrijheid en de donatie.

Bekijk alle
€ 500 05-12-2022 | 21:58 We hebben als rotaryclub besloten jouw actie te ondersteunen. We hopen hiermee een steentje bij te dragen aan de xorg voor nierpatiënten.