Halve marathon Eindhoven 2024

Finette van Berkel

Nog te gaan

van totaal € 1.000 (75%)

Acht jaar geleden redde mijn moeder het leven van mijn peetoom door haar nier te doneren aan hem. Hoewel ik toen wellicht te jong was om te beseffen wat het allemaal precies inhield, weet ik tegenwoordig hoe veel geluk mijn oom heeft gehad met deze nierdonatie. Nierfalen is overigens een familiekwaal. Zowel mijn opa als drie van zijn broers zijn aan de gevolgen ervan overleden.

Op 13 oktober ga ik 21,1 kilometer rennen in Eindhoven. Waarom Eindhoven? Ik ben in en om de lichtstad opgegroeid en, optimistisch als ik ben, zie ik altijd licht aan het einde van de tunnel. Elke stap die ik zet tijdens deze 21,1 kilometer is niet alleen een persoonlijke uitdaging, maar ook een kans om een verschil te maken in het leven van duizenden mensen die getroffen zijn door nieraandoeningen. De Nierstichting zet zich onvermoeibaar in voor onderzoek, voorlichting en ondersteuning van nierpatiënten en hun naasten. Hun werk is van onschatbare waarde, en ik wil graag mijn steentje bijdragen.

Maar dat kan ik niet alleen. Ik heb jouw hulp nodig. Door mij te sponsoren, steun je niet alleen mijn inspanningen, maar draag je ook direct bij aan het verbeteren van het leven van nierpatiënten. Elke euro telt en brengt ons dichter bij een toekomst waarin nierziekten beter behandeld kunnen worden.

Dus laten we samen rennen!

Niet alleen om over de finishlijn te komen, maar om het verschil te maken voor hen die dat nodig hebben.

Help je me mee?

Bekijk alle
€ 45 13-09-2024 | 17:09 Succes!!!😎👊💪💪
€ 15 08-09-2024 | 15:13 Go for it girl , you can do it 💪🏼 De een zijn nier geeft de ontvanger weer levensplezier 🍀