RunR_cc Rent

Eric Hartmans
van totaal € 250 (50%)
De Nierstichting zet alles op alles om nierziekten in de toekomst te genezen, de wachtlijst voor donornieren korter te maken en nierziekten te voorkomen. Ik wil op mijn manier ook op leuke wijze bijdragen aan een beter leven voor nierpatiënten! Mijn doel is om volgend jaar een Halve Marathon te lopen en te proberen dit nog binnen 2 uur te doen ook. Mijn reis naar deze Halve gaat via De Singelloop in Breda, De Thetford 10 in Etten Leur en de 7-Heuvelenloop in Nijmegen nog in 2019 en in 2020 in ieder geval de Kwart Marathon in Rotterdam. Sponsor mij om De Nierstichting te helpen!
€ 125 11-02-2020 | 15:37 Doordat de Nierstichting is overgestapt naar een nieuw actieplatform zijn de reeds gegeven donaties als één donatie toegevoegd aan het nieuwe actieplatform.