Samen sterker, Damesdispuut U.C.E. in actie voor de nierstichting.

Damesdispuut U.C.E. .

( Lid van team: Damesdispuut U.C.E. )

van totaal € 2.000 (88%)

Elk jaar koppelen wij ons zomerfeest aan een goed doel om zo een positieve impact te maken op de samenleving. Dit jaar hebben we een speciale keuze gemaakt; we ondersteunen de Nierstichting. Deze keuze is bijzonder betekenisvol voor ons, omdat onze dierbare vriendin en dispuutslid Lisanne op jonge leeftijd haar vader verloor aan een nierziekte.

Door de Nierstichting te steunen, willen we niet alleen bijdragen aan het belangrijke werk wat de nierstichting doet, maar ook meer bewustwording creëren over nierziekten. We geloven dat ons feest zal bijdragen aan een gedenkwaardige avond en we hopen dan ook op uw steun voor een donatie.

Samen kunnen we een verschil maken en het leven van anderen verbeteren. We hopen uw steun en dat we een prachtig bedrag mogen ophalen voor dit mooie goede doel.

€ 200 01-07-2024 | 21:25 Lieve Dames, wij namens QVV zijn trots dat jullie je inzetten voor deze stichting. Hopelijk halen jullie een mooi bedrag op en zal onze bijdrage hier mooi aan meehelpen❤️💚🩵 UUUU
€ 200 19-06-2024 | 23:16
€ 5 19-06-2024 | 21:58
€ 10 19-06-2024 | 20:07
€ 25 19-06-2024 | 12:54 Prachtige actie! Ontzettend goed dat jullie dit doen.