Goude singel roller coaster

Anita van den Berg
van totaal € 500 (22%)

Danny Vera veroverde in 2019 alle hitlijsten met zijn single Roller Coaster. Daarnaast was hij met de vierde plaats de hoogste nieuwe binnenkomer in de Top 2000. Super Danny Vera Fan Anita van de Berg (heeft zelf een niertransplantatie ondergaan, waarbij ze de nier van haar man heeft ontvangen) , voor deze actie van de Nierstichting. Het is geen veiling, maar degene met het hoogste donatiebedrag, wordt de trotse nieuwe bezitter van deze gouden plaat. En hoe jij deze plaat in ontvangst gaat nemen is misschien nog wel een grotere verassing. Dus doneer gul voor de Nierstichting, het geld wordt goed besteed en jij wordt dan wellicht de trotse bezitter van deze unieke gouden plaat.

€ 8 17-09-2020 | 21:44 Succes met je actie, ik had aan de deur ook al wat gedoneerd maar wilde jou ook nog wel steunen.
€ 5 15-09-2020 | 20:23
€ 15 14-09-2020 | 19:48 Ik weet hoe zwaar het leven is van iemand die altijd gedialiseerd moet worden. Voor nierfalen moet een oplossing komen.
€ 5 14-09-2020 | 18:53
€ 50 14-09-2020 | 17:55

Donatie 14 sept. 50 euro

15-09-2020 | 00:00 De anonieme donateur van 50 euro doet niet mee aan de gouden single van Roller Coater. Deze donateur wil alleen de Nierstichting sponsoren. Groetjes Anita