Tour de Gruyère

Voor de tweede maal organiseren we de Tour de Gruyère. En jíj kunt meedoen aan dit unieke fietsevenement. Speciaal voor sportieve fietsers met een groot hart. Doel? Een betere toekomst voor nierpatiënten. Samen trappen we de longen uit ons lijf rond het meer van Gruyère. Op zaterdag 14 september gaat het gebeuren. We fietsen dan bijna 100 kilometer over de indrukwekkende uitlopers van de Zwitserse Alpen.

Fiets je mee voor de Nierstichting?
  • Een onvergetelijke fietservaring die verbindt en dromen laat uitkomen. Zwaar, maar zeker niet onmogelijk. Voor de draagbare kunstnier. Voor een betere toekomst voor nierpatiënten.

Wat : Tour de Gruyère, een fietsetappe van 98 kilometer
    Waar : Zwitsersland, over de uitlopers van de Alpen
    Wanneer : zaterdag 14 september 2019
    Doel : geld inzamelen voor de draagbare kunstnier. Fietsen met gelijkgestemden voor het goede doel. En finishen natuurlijk.
    Extra : Geef je op voor de XL-variant van 140 kilometer.

• Inschrijven voor de Tour de Gruyère kan individueel of als groep. Er zijn twee mogelijkheden om deel te nemen.

• Deelname aan de Tour de Gruyère, inclusief drie hotelovernachtingen met ontbijt en diner, en twee fietsclinics o.lv. Maarten Tjallingii. De kosten zijn 850 euro (excl. vlucht).
  • Deelname aan de Tour de Gruyère op zaterdag 14 september 2019. De kosten zijn dan 150 euro. Je zorgt zelf voor reis en verblijf.
    Inschrijven voor de Tour de Gruyère kan op de website van de Nierstichting . Daar vind je ook meer informatie over het programma en de clinics.
  • Op deze website kun je een actiepagina aanmaken om sponsorgeld te werven voor jouw fietsactie.