De Nierstichting helpt ons, hopelijk met uw bijdrage ook anderen!

Vera van Elsacker
van totaal € 2.500 (117%)

Van de ene op de andere dag kan je te horen krijgen dat je ernstig ziek bent. Je leven staat op zijn kop en de normaalste actviteiten zijn opeens een hele opgave.

Vera heeft het ongeluk gehad dat ze een nierziekte heeft, maar het geluk gehad, dat ze een vader heeft die haar wil helpen. Niet iedereen kan op deze manier geholpen worden. Wij willen samen met Verloskundige Praktijk de Eerste Stap, familie, vrienden en kennisen voor de Nierstichting geld inzamelen om het leven met een nierziekte te verbeteren, meer onderzoek mogelijk te maken en meer orgaandonoren te werven.

Ons motto: "Als het leven je laat struikelen, maak er dan een salto van!"

€ 15 26-04-2020 | 19:17
€ 15 23-04-2020 | 20:44
€ 15 23-04-2020 | 16:16
€ 25 22-04-2020 | 10:55 Ik ben geboren met een nier en weet hoe belangrijk deze organen zijn. Investering in onderzoek steun ik van harte. Succes en sterke Vera.
€ 15 13-04-2020 | 21:06 Beste Vera en Onno, We hopen dat je snel geholpen kunt worden en wensen jullie alle geluk van de wereld :) Lieve groet, Vanessa en Renske ( leerling Onno )