Wielerboekenveiling 4 Nierstichting

Mirko en Dries Wielerboekenveiling
Normal c0d8d2fd9e941283402fa69d573547dd13ec7032
van totaal € 100 (945%)

In de maand juli gaat de opbrengst van Wielerboekenveiling voor 100% naar de Nierstichting. Ga naar https://m.facebook.com/groups/www.wielerboekenveiling.nl/ om te bieden op jouw favoriete gesigneerde (!) wielerboek.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 750 12-09-2021 | 14:17 Het verhaal van Dries en Tibeau zet je aan t denken. Zo fijn dat er zoveel goeds wordt gedaan. Een bijdrage leveren voelt goed! Sterkte voor alle mensen met nier problemen!
€ 25 23-08-2021 | 08:47 mooie actie Mirko en Dries!
€ 25 07-08-2021 | 21:09
€ 50 28-07-2021 | 12:27 Lekker iets te lezen voor mij en een donatie voor het goede doel. Top combi! Goed bezig heren!
€ 35 24-07-2021 | 23:47