Ik ren tijdens de Damloop voor de Nierstichting

20 september 2020

Normal ea2e57ddb50db9870f8e9eb6cc1e29351f046a33
van totaal € 150 (6%)

Voor mijn deelname aan de Damloop kan jij mij steunen met een donatie en draag jij bij aan de genezing van nierziekten.

Ik ren mee omdat ik me wil inzetten voor een beter leven voor nierpatiënten.

Nierpatiënt kun je van het ene op het andere moment worden. Het overkomt je. Je leven verandert en staat in het teken van dialyse. Dialyseren kost veel tijd, meestal 3 keer per week 4 uur, dit exclusief voorbereiding, eventuele reistijden en hersteltijd na dialyse. Nierpatiënten hebben dialyse nodig om in leven te blijven. Het is geen leven maar overleven. Om hier verandering in te brengen wil ik zoveel mogelijk geld ophalen voor onderzoek naar het genezen van nierziekten, zodat nierpatiënten weer kunnen deelnemen aan werk, sociaal leven en gezin.

Sponsoring is van wezenlijk belang omdat o.a. het onderzoek van de draagbare kunstnier in een vergevorderd stadium is, en er onderzoeksgeld nodig is om deze in het dagelijks leven van nierpatiënten in te zetten.

Zie ook: https://www.nierstichting.nl/wat-wij-doen/nierfalen-behandelen/draagbare-kunstnier/

€ 10 07-04-2020 | 23:08 Deze donatie is toegevoegd in verband met de annulering van Nacht van Bart.