Jasper in actie shirts

Jasper Schepers

Startdatum

van totaal € 800 (97%)

Twee jaar geleden ben ik begonnen met het ontwerpen van een eigen shirt is samenwerking met een bedrijf. Naar een groot succes komt er binnenkort een nieuw shirt uit waar we druk mee bezig zijn. Ik heb totaal al 758,50 opgehaald met de jasper in actie shirts! De shirts worden besteld door diverse verenigingen/clubs uit heel nederland van volleybal tot basketbal & Hockey. Weet u wat zo mooi is aan deze shirt u mag zelf bepalen welke kleur shirt en opdruk u wilt. Wilt u ook een shirt van jasperinactie bestellen en hiermee mij en het goeie doel steunen neem eens een kijkje op de Facebookpagina van jasper in actie voor de nierstischting of stuur een mailtje naar schepersjasper2001@gmail.com Samen alles op alles om nierziekten te genezen.

€ 780 12-02-2020 | 08:06 Doordat de Nierstichting is overgestapt naar een nieuw actieplatform zijn de reeds gegeven donaties als één donatie toegevoegd aan het nieuwe actieplatform.