Nieuwe Jasper in actie shirts

Jasper Schepers

Startdatum

van totaal € 650 (59%)

De nieuwe Jasperinactie zijn op de markt! Na het eerste grote succes van de shirts van Creaaltje die nu natuurlijk ook nog te koop zijn, heb ik in samenwerking met het bedrijf van bekekend ex volleyballer Wytze Kooistra (WOW SPORTWEAR) nieuwe shirts ontworpen. Samen met de sponsoren Sportwear & Van bruggen Adviesgroep Groningen zijn de shirts medemogelijk gemaakt. Standaard kleur: Groen Overige kleuren vanaf 10 stuks! Shirts kosten 20,00 hiervan gaat 3,95 naar de nierstischting. De shirts zijn ideaal voor sporten, verengingen,clubs,organisaties maar ook zeker voorjezelf. Helpt u ook mee?? Wacht niet en bestel een shirt! Wil je bestellen of heb je vragen: Mail naar schepersjasper2001@gmail.com

€ 114,55 23-02-2020 | 19:08 Storting donatie 29 shirts Februari 2020
€ 272,50 11-02-2020 | 16:03 Doordat de Nierstichting is overgestapt naar een nieuw actieplatform zijn de reeds gegeven donaties als één donatie toegevoegd aan het nieuwe actieplatform.

''WIST JE DAT'''

18-02-2020 | 15:39  Het nieuwe shirt van Jasper in Actie maar €20.00 kost & hiervan €3.95 rechtstreeks naar het goeie doel gaat? Help ook mee en draag ook zon tof shirt! Meer info: Check de website of stuur een privé bericht💚 #snelservice #Wowsportwear #kleur #kwaliteit