Pieterpad Estafette 500Km in 48 uur

Running Improvement
Afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 10.000 (30%)

Pieterpad Estafette Challenge

Running Improvement (RI) coacht recreatieve- en competitieve atleten naar hardloopevents. Elk jaar dagen we ons uit op hardloopgebied en proberen de atleten het beste uit zichzelf te halen. Zo is het idee onstaan om in april 2021 het 500km lange Pieterpad in estafette vorm te gaan hardlopen, binnen 48 wel te verstaan.

Wouter (nierdonor) loopt een marathon!

Eén van onze actieve leden Wouter is nierdonor. Daarmee heeft hij het levensgeluk van zijn broer sterk verbeterd. Tegelijkertijd is ons duidelijk geworden dat nierdonatie zeker niet vanzelfsprekend is. Lang niet iedere donor is een match en het afstaan van een nier is een ingrijpende gebeurtenis die veel vraagt van een donor. We waren dan ook erg trots toen Wouter, met één nier, zijn eerste marathon aflegde in 3 uur en 30 minuten.

500km in 48 uur

Van dichtbij maakten wij mee hoe groot de impact kan zijn én het belang van nierdonoren is. Zo is een collectief gevoel ontstaan om hier aandacht voor te vragen. En natuurlijk is de stap dan klein om dit te koppelen aan de Pieterpad Estafette Challence; vooralsnog in april 2021 (als de COVID maatregelen het toelaten) het 500+km lange parcours afleggen, binnen 48 uur uiteraard. En uiteraard ondersteunt de nierstichting onze actie!

Onze uitdaging is groot,
geef je ons nog meer motivatie door jouw donatie?!

DARE.
TO.

€ 75,85 07-07-2021 | 18:10
€ 81,35 13-03-2021 | 11:24