Pieterpad Estafette 500Km in 48 uur

Running Improvement

Nog te gaan

van totaal € 10.000 (30%)

Pieterpad Estafette Challenge

Running Improvement (RI) coacht recreatieve- en competitieve atleten naar hardloopevents. Elk jaar dagen we ons uit op hardloopgebied en proberen de atleten het beste uit zichzelf te halen. Zo is het idee onstaan om in april 2021 het 500km lange Pieterpad in estafette vorm te gaan hardlopen, binnen 48 wel te verstaan.

Wouter (nierdonor) loopt een marathon!

Eén van onze actieve leden Wouter is nierdonor. Daarmee heeft hij het levensgeluk van zijn broer sterk verbeterd. Tegelijkertijd is ons duidelijk geworden dat nierdonatie zeker niet vanzelfsprekend is. Lang niet iedere donor is een match en het afstaan van een nier is een ingrijpende gebeurtenis die veel vraagt van een donor. We waren dan ook erg trots toen Wouter, met één nier, zijn eerste marathon aflegde in 3 uur en 30 minuten.

500km in 48 uur

Van dichtbij maakten wij mee hoe groot de impact kan zijn én het belang van nierdonoren is. Zo is een collectief gevoel ontstaan om hier aandacht voor te vragen. En natuurlijk is de stap dan klein om dit te koppelen aan de Pieterpad Estafette Challence; vooralsnog in april 2021 (als de COVID maatregelen het toelaten) het 500+km lange parcours afleggen, binnen 48 uur uiteraard. En uiteraard ondersteunt de nierstichting onze actie!

Onze uitdaging is groot,
geef je ons nog meer motivatie door jouw donatie?!

DARE.
TO.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 75,85 07-07-2021 | 18:10
€ 81,35 13-03-2021 | 11:24
€ 20 04-02-2021 | 15:20
€ 15 03-02-2021 | 12:53 Mooie actie voor een doel dat me persoonlijk raakt! Heel veel succes🍀