Andere Tijden Marathon FM 90.1

Arie ten Hove
Normal c66771218d219da2663f4937450770d440037309
van totaal € 3.000 (155%)

Zendamateurs van weleer zenden van 27 december t/m 31 december 2019 radio uit om donaties te werven voor de Nierstichting. Dit jaar zal de Nierstichting centraal staan bij De Andere Tijden Marathon”. De Zendamateurs van weleer komen in actie van vrijdag 27 december t/m dinsdag 31 december en zullen met hun uitzendingen en twee artiestenavonden zich inzetten voor een mooie donatie aan de Nierstichting. Het feest is bij de familie van Dijk aan de Mheneweg Noord 11 in Oosterwolde (Gelderland). Bertus en Drea en hun kinderen en de organisators Arie ten Hove en Reamon de Vries verwelkomen iedereen graag op de feestlocatie. Dit jaar is een bijzonder editie, Drea van Dijk heeft van haar nierdonor een nieuwe nier ontvangen. Reden voor dankbaarheid en gezelligheid. Ook u kunt bijdragen aan deze Sponsor Marathon voor de Nierstichting.

€ 4.650 19-02-2020 | 14:26 Opbrengst van Andere Tijden Marathon