"Champion of the world" Team JP

Alfred Kerckhoffs

( Lid van team: Team JP )

Nog te gaan

van totaal € 4.219 (33%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 42 km | Bereikt 0%

Wij Alfred en Peter ( dialyse verpleegkundigen in ruste) gaan op zondag 24 oktober de Rotterdam Marathon lopen.
Wij hebben door de jaren heen al meerdere marathons gezamenlijk gelopen. Op een gegeven moment is Jean Pierre hierbij aangesloten. Hierna hebben we jarenlang van het samenzijn tijdens trainingen en wedstrijden mogen genieten van elkaars inspiratie/motivatie en grappen en grollen.
Helaas hebben we begin dit jaar veel te vroeg afscheid moeten nemen van ons loopmaatje. Ons loopmaatje dat zich de afgelopen jaren met hart en ziel heeft ingezet voor de Nierstichting als regiomanager Zuid- Nederland. Deze functie was zijn lust en leven en hij heeft hiervoor vele wedstrijden gelopen voor de Nierstichting. Dit laatste willen wij nu van hem overnemen en lopen wij de Rotterdam Marathon voor de Nierstichting.
Wij hopen erop dat jullie ons willen sponsoren om ons streefbedrag te halen. Dit streefbedrag is voor ons symbolisch voor de afstand die we gaan lopen, namelijk 42,195 km.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 45 18-10-2021 | 20:50 Wij wensen jullie veel succes met het behalen van dit goede doel.
€ 50 16-10-2021 | 20:31
€ 45 16-10-2021 | 20:19 Wat een fantastisch initiatief, succes!
€ 15 15-10-2021 | 17:34
€ 25 14-10-2021 | 16:15