200 km in 1 dag

Rosie & Stephanie Roelofs

Nog te gaan

van totaal € 10.000 (60%)
0 m afgelegd
Mijn doel 200 km | bereikt 0%

Papa hield van fietsen, daarom fietsen wij ter nagedachtenis aan hem op 5 juni 2021 200 km van Rotterdam naar Enschede om geld in te zamelen voor de Nierstichting.

Steun jij ons? Met je bijdrage maak je het verschil voor mensen met een nierziekte.

Rosie, Stephanie
Phillip & Maarten

Peter loved cycling, that's why we will be doing a 200 km bike ride from Rotterdam to Enschede on June 5th, 2021 in his memory to raise funds for the Kidney Foundation.

Want to support us? With your donation, you can make a difference for those with kidney-related illnesses.

Rosie, Stephanie
Phillip & Maarten

Een nierziekte heeft een grote impact op iemands leven. Op 3 oktober 2019 overleed onze vader Peter van Cuijk, hij was nierpatiënt maar ondanks dat altijd positief en levenslustig. Wij willen de fietstocht op 5 juni aan hem opdragen omdat hij zich altijd inzette voor de nierstichting, hij schreef mee aan richtlijnen en coördineerde collectes.

Op 21 jarige leeftijd werd duidelijk dat Peter IGA-nefropatie had. Als gezin hebben we jaren van dialyse en twee niertransplantaties meegemaakt. Ondanks alles bleef onze vader optimistisch en was hij dankbaar voor het gegeven leven wat hij kreeg door een anonieme donor en een tweede nier van zijn broer Frits. Meer onderzoek naar nierproblemen en ondersteuning voor nierpatienten is hard nodig, daarom zamelen we zo veel mogelijk geld in!

Kidney disease can be lifechanging. On October 3, 2019, our father Peter van Cuijk passed away. Despite his kidney condition he remained positive and full of life. We want to dedicate the June 5th bike ride to him because he has always been committed to the kidney foundation, contributing to their guidelines and coordinating fundraising.

At the age of 21 it became clear that Peter had IGA nephropathy. As a family, we have experienced years of dialysis and two kidney transplants. Despite everything, he remained optimistic and was grateful for the life he received from the kidney donations from an anonymous donor and his brother Frits. More research into kidney illnesses and support for kidney patients is badly needed, which is why we need your help to raise as much funds as possible!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 20 08-05-2021 | 12:55 Veel succes!
€ 50 08-05-2021 | 10:58
€ 5 05-05-2021 | 18:25 6k!
€ 25 04-05-2021 | 13:34
€ 20 02-05-2021 | 04:01

€ 4.575 opgehaald!!!!

12-04-2021 | 09:59 Het gaat goed !! We willen iedereen bedanken voor de steun & donaties.  Samen kunnen we ons inzetten voor mensen met een nierziekte.