Bedrijf in actie

Tour de Gruyere 2018

Van 14 tot 16 september 2018 organiseert de Nierstichting een uniek, sportief fietsevenement met op zaterdag 15 september de Tour de Gruyère van 90 kilometer. Onder de bezielende leiding van Maarten Tjallingii stoempen we over de uitlopers van de Zwitserse Alpen, rond het schilderachtige meer van Gruyère. Het is de eerste keer in de historie van de dan 50-jarige Nierstichting dat we een eigen fietsevenement organiseren. En ú kunt meedoen!

Kosten deelname € 950,-
Deze kosten zijn voor uw vlucht, transfer (ook van uw fiets), reis- en verblijfskosten en inclusief de voorbereidende fietsclinics en gezamenlijke fietstochten. Bij aanmelding wordt vooraf een aanbetaling van € 150,- gevraagd.

We rijden de uitdagende etappe met een hopelijk zo groot mogelijke groep gelijkgestemden om op deze manier veel geld op te halen voor het welzijn van nierpatiënten. De opbrengst komt geheel ten goede aan de ontwikkeling van de draagbare kunstnier.

Voor meer informatie:

deelnemers