TEAM GIP

De 9 jarige tweeling Silke & Lieke, dochters van onze collega, hebben een nierafwijking welke niet zal genezen. De zogenoemde “bouwstenen” van de nieren zijn structureel vanaf de geboorte niet goed waardoor de niertjes langzaam in functie zullen afbouwen. Dit houdt voor de toekomst van Silke & Lieke in dat ze structureel minder energie hebben dan hun leeftijd genootjes. Op enig moment zal dit leiden tot “geen leven maar overleven” en dat is precies de reden waarom wij deze loop willen organiseren en voor alle nierpatiënten die wij niet persoonlijk kennen en een eerbetoon aan allen die wij wel hebben gekend. Graag zouden we bij willen bijdragen aan de draagbare kunstnier welke het leven een stuk aangenamer maakt. Het voornaamste doel van een mobiel dialyse apparaat is meer bewegingsvrijheid, minder schade aan overige organen, en natuurlijk niet meer naar een kliniek! STEUN ONS!! “WEET WAARVOOR JE ZWEET”

doet mee aan de actie

Bedrijf in actie

Dam tot Dam 2017

Dialyse houdt nierpatiënten in leven, maar is loodzwaar. Voluit leven zit er niet in. Daarom zet de Nierstichting alles op alles voor de draagbare kunstnier. Ren of wandel van Dam tot Dam voor de Nierstichting. En geef nierpatiënten hun leven terug.

Zo doe je dat:
- Klik op doe mee
- Kies je afstand: ren 5 of 10 mile of wandel 10, 20, 27 of 42 km
- Draag zelf €30 bij in de onkosten
- Breng tenminste €150 aan sponsorgeld bijeen

Dan is dit voor jou:
- Onze dankbaarheid: jij maakt écht verschil voor nierpatiënten!
- Een startbewijs in het gewilde goede-doelenvak
- Een Nierstichting sportshirt
- Hapjes, drankjes en een massage bij de finish
- Je eigen actiepagina
- Tips die het makkelijk maken om sponsors te werven

Wil je de uitdaging samen met relaties en/of collega's aangaan? Meld je dan nu aan met een bedrijventeam en kijk voor meer informatie op https://www.nierstichting.nl/dam-tot-dam/bedrijven/.

deelnemers