TEAM GIP

De 9 jarige tweeling Silke & Lieke, dochters van onze collega, hebben een nierafwijking welke niet zal genezen. De zogenoemde “bouwstenen” van de nieren zijn structureel vanaf de geboorte niet goed waardoor de niertjes langzaam in functie zullen afbouwen. Dit houdt voor de toekomst van Silke & Lieke in dat ze structureel minder energie hebben dan hun leeftijd genootjes. Op enig moment zal dit leiden tot “geen leven maar overleven” en dat is precies de reden waarom wij deze loop willen organiseren en voor alle nierpatiënten die wij niet persoonlijk kennen en een eerbetoon aan allen die wij wel hebben gekend. Graag zouden we bij willen bijdragen aan de draagbare kunstnier welke het leven een stuk aangenamer maakt. Het voornaamste doel van een mobiel dialyse apparaat is meer bewegingsvrijheid, minder schade aan overige organen, en natuurlijk niet meer naar een kliniek! STEUN ONS!! “WEET WAARVOOR JE ZWEET”

doet mee aan de actie

Bedrijf in actie

Dam tot Dam 2017

Maak grote stappen voor nierpatiënten!

Voor de 5de keer op rij doet een team van de Nierstichting mee met de Dam tot Damloop. Samen halen we geld op voor nierpatiënten. Wandel of ren je met ons mee?

Ren (5 of 10 Engelse mijl) of wandel (20, 27 en 42 kilometer) voor de Nierstichting. Betaal €30,- voor de inschrijving en verzamel minimaal €150,- aan sponsorgeld.

Zet jij je in voor de Nierstichting? Dan kun je op het volgende rekenen:
-Gegarandeerd startbewijs in het gewilde goede doelen vak
-Nierstichting Running shirt
-Mascottes Niertje en Noortje voor de aanmoediging en uniek foto-moment
-Je eigen actiepagina om eenvoudig en veilig sponsors te werven
-Een prachtige medaille als aandenken
-Toegang tot de Nierstichtingtent incl. hapje en drankje
-Handige tips en tools voor je sponsorwerving

We zetten alles op alles voor de realisatie van de draagbare kunstnier en het verkorten van de wachtlijst en werken we aan onze ultieme droom: nierziekten kunnen genezen! Door mee te doen en sponsorgeld op te halen, komt die droom een stapje dichterbij.

deelnemers