Bedrijf in actie

Met Mud Masters door de modder voor de nierpatiënten

Het leven voor nierpatiënten is erg zwaar. Zij moeten dialyseren om door te kunnen leven, maar dialyseren is geen leven, het is overleven. Een dialyse behandeling is te vergelijken met het lopen van een marathon. Nierpatiënten moeten deze marathon ongetraind lopen, soms wel vier keer per week.

Onze lieve (schoon) vader en man Henk heeft bijna twee jaar moeten dialyseren. De zo gewenste niertransplantatie heeft hij gekregen, maar door zijn verzwakte lichamelijke conditie kwam deze uiteindelijk te laat. Als eerbetoon aan hem willen wij een fysieke uitdaging aangaan. Op 22 april 2018, 1 jaar en 1 dag na de niertransplantatie willen wij de 12 kilometer Mud Masters gaan lopen in Haarlemmermeer. Voor ons een fysieke uitdaging, zoals Henk en vele andere nierpatiënten er zoveel hebben gehad.