Hoe werkt het?

De Nierstichting bestaat uitsluitend dankzij donaties en inzet van vrijwilligers. Door een actie te doen voor de Nierstichting kan iedereen op leuke wijze meehelpen om zo veel mogelijk nierziekten te voorkomen en te investeren in wetenschappelijk onderzoek en voorlichting.

Doe mee!

Je kunt meedoen aan allerlei acties en evenementen zoals de Dam tot Dam, koekjesbakactie of de Nierstichting Rally. Kijk in de agenda voor een zeer divers en volledig overzicht, klik op het event van jouw keuze en schrijf je in. Je kunt vervolgens heel eenvoudig aan de slag met de sponsorwerving doordat je met jouw deelname een eigen webpagina met unieke URL krijgt.  Maak deze bekend bij vrienden en familie en zorg zo voor een mooie bijdrage!

Start je eigen actie starten

Doe je liever een heel eigen actie? Dat kan natuurlijk ook! Iedereen kan hier op elk gewenst moment een actie neerzetten zoals een sponsorloop voor je klas, een feest voor je collega’s of een rommelmarkt voor de buurt. Het hoeft niet groot te zijn, de verkoop van je zelfgemaakt armbandjes of cupcakes is ook een prachtig initiatief! Kies iets wat dicht bij jouw interesses ligt: dat maakt het makkelijk en leuk! Je zet jouw actie heel eenvoudig op de actiesite door:
- Je in te schrijven als actievoerder (klik op doe mee)
- Jouw actie onder de aandacht te brengen zodat vrienden en familie jou willen sponsoren
- Je kunt ook anderen uitnodigen om deel te nemen aan jouw actie

Steun een actie

Wil je iemand sponsoren? Dat kan heel eenvoudig door:
- Een actie of actievoerder te kiezen
- Het door jou gewenste bedrag over te maken via de beveiligde betaalservice

Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij veelgestelde vragen.