Familie Jansen

Wij steunen de Nierstichting, omdat we hebben ondervonden wat het betekent een donornier te geven en te ontvangen. Hierdoor kunnen wij nu als team van 5 op 8 nieren de 10 km lopen. We willen met deze actie graag laten zien hoe belangrijk donoren zijn, en een steentje bijdragen om de situatie voor andere nierpatiënten te verbeteren.

doet mee aan de actie

Bedrijf in actie

Diepe Hel Holterbergloop

Wij gaan onze deelname aan de Diepe Hel Holterbergloop extra waardevol maken en strijden op zaterdag 31 oktober niet alleen om de finish, we zetten onze prestatie ook in voor een beter leven voor nierpatiënten! Nierpatiënten zijn vaak aangewezen op dialyse. Als je je realiseert dat je een dialysebehandeling kunt vergelijken met het lopen van een marathon, kun je je misschien een voorstelling maken wat het betekent om nierpatiënt te zijn.

Ben jij ook in het bezit van een startbewijs en wil je je actie extra mooi maken? Druk dan hier op de knop 'Doe mee' en ontvang je eigen actiepagina waarmee je vrienden en familie heel gemakkelijk kunt vragen om jouw sportieve prestatie te sponsoren. Om je actie zichtbaar te maken, ontvang je een Nierstichting sportshirt!

Een startbewijs voor de loop kun je hier bestellen: http://www.diepehelholterbergloop.nl/

deelnemers