Disclaimer

De informatie op actie.nierstichting.nl wordt met grote zorg samengesteld door de Nierstichting. Het kan voorkomen dat er fouten of onvolkomenheden in de tekst zijn geslopen. We hopen dat je ons daar op wilt wijzen zodat we deze site zo goed en compleet mogelijk kunnen maken. Stuur in dat geval een email naar sannekooter@nierstichting.nl.

Het copyright van alle op actie.nierstichting.nl gebruikte teksten en beelden behoort aan de Nierstichting. De Nierstichting kan geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid en volledigheid van de inhoud van actie.nierstichting.nl, noch voor schade als gevolg van eventuele onjuistheden of onvolkomenheden, of voor problemen als gevolg van het gebruiken of verspreiden ervan.

De Nierstichting mag tekst en vorm van door derden aangeboden informatie voor actie.nierstichting.nl naar eigen inzicht wijzigen, en behoudt zich het recht voor aangeboden informatie niet te plaatsen of te verwijderen.

De Nierstichting is niet verantwoordelijk voor de informatie op websites waarnaar op actie.nierstichting.nl wordt verwezen.